בועז ביסמוט: "זכותו של ערוץ 14 להיות ימין, יש איפה ואיפה"

    אייל ראובן No Comments on בועז ביסמוט: "זכותו של ערוץ 14 להיות ימין, יש איפה ואיפה"

    עורך ישראל היום' המועמד במקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנת לחכם ופרידמן: "לפיד לא יכול לפגוע בנכסים האסטרטגיים של אזרחי ישראל בממשלת מעבר, כולם מודים בזה" | ""זכותו של ערוץ 14 להיות ימין כמו שזכותו של הארץ להיות עיתון שמאל, זאת לא תעמולה. זה לא דבר חדש, ערוץ 7 ניסו לסגור, את ישראל היום שערכתי ניסו לסגור"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בועז ביסמוט לדוד חכם ויענקל'ה פרידמן במהדורת סופהשבוע: "ראיתי ביום חמישי כשהייתי באחד האולפנים, עברתי על כותרות מהעולם כותרת ראשית באחד האתרים הבינלאומיים על זה שלבנון מעבירה הערות על ההסכם. לפיד מנסה למצב את עצמו כמדינאי דגול, איך קורה דבר כזה שהוא נכנע באופן מביש לאיומים של נסראללה? הוא נותן שטח ריבוני של ישראל, מכספי המיסים של האזרחים. כולם מודים בזה, השגריר האמריקני לשעבר יודע יותר מכולנו. לפיד מנסה להראות הישגים בכל מחיר".

    "אי אפשר לעשות מהלכים כאלו בממשלת מעבר. תחשבו, לפיד החליט להראות הישגים בסוגיה והבעיה הפלסטינית, הוא ימסור את ירושלים ויהודה ושומרון, זה הכי קל. איזה מדינאי דגול" אמר ביסמוט, עורך ראשי לשעבר בעיתון 'ישראל היום' המועמד במקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת.

    על סערת סגירת ערוץ 14: "אני האחרון לקרוא לסגירת כלי תקשורת, אני בעד חופש ביטוי. כשהייתי שגריר במאוריטניה, הייתה ביקורת נגד ישראל ועיתון "הארץ" צוטט בכנס של האיחוד האירופי, אמרתי שאני שמח שיש אצלנו חופש ביטוי, אני לא רואה איתם עין בעין ב99.9%. מה אומרים עליו ערוץ תעמולה, זה ערוץ ימני. לצד הימני יש עמוד שדרה והוא יכול להתמודד"

    "זכותו של ערוץ 14 להיות ימין כמו שזכותו של הארץ להיות עיתון שמאל, זאת לא תעמולה. זה לא דבר חדש, ערוץ 7 ניסו לסגור, את ישראל היום שערכתי ניסו לסגור. עכשיו בא ערוץ טלוויזיה שמנסה לתת קונטרה ימנית, הם לא יכולים לסבול את את זה, העיקר רוממות הדמוקרטיה וחופש הביטוי בגרונם. לזה קוראים בעברית איפה ואיפה"



    0 תגובות